CBRElogo
CBRE sprostredkovalo dánskej spoločnosti Tajco priestory vo VGP Parku v Malackách 25.08.2015

Realitno-poradenská spoločnosť CBRE sa podieľala na lízingovej transakcii nových priestorov pre dánsku spoločnosť Tajco. Tá by sa do logistických a výrobných priestorov vo VGP Parku v Malackách, v blízkosti diaľnice D2, mala nasťahovať už v septembri tohto roka a venovať sa výrobe výfukov pre luxusné vozidlá ako BMW, Daimler a Volkswagen.

Viac...
SchucoComojazero2
Architektonická inšpirácia z Talianska 20.08.2015
  • Výhľad na jazero ako z rozprávky
  • Schüco skĺbilo inovatívne technológie a pôvodnú architektúru

Zásadný význam pre rezidenčné bývanie má lokalita. Genius loci. Ak sa k tomu pridajú špičková architektúra a technológie, vzniká úplne iná dimenzia bývania. Kompletne zrekonštruovaný dom Casa Benedetti pri jazere Como v severnom Taliansku je toho dôkazom. Úžasný výhľad poskytuje aj vďaka presklenej fasáde a posuvným skleneným dverným systémom spoločnosti Schüco. Elegantná stavba, atraktívna nielen vizuálne, je výnimočná aj z hľadiska energetickej efektívnosti.

Viac...
PiatnikRummikubXXL2199
Aj keď mozog nie je sval, potrebuje tréning 18.08.2015

Spoločenskými hrami proti predčasnému starnutiu  

Mozog je nesmierne zložitý systém, ktorý pre svoj rozvoj potrebuje neustálu stimuláciu. Spoločenské hry predstavujú jeden z najvhodnejších prostriedkov, ako centrum nervového systému udržať aktívne a zdravé čo najdlhšie.

Podľa údajov portálu Alzheimer.sk trpí zhoršením pamäti takmer polovica ľudí po päťdesiatke, po sedemdesiatke dokonca až tri štvrtiny. Jedinou účinnou prevenciou proti predčasnému starnutiu mozgu je preto jeho pravidelný tréning. Precvičovať mozog je potrebné v každej životnej etape, no najmä vtedy, keď človek začne starnúť. Výrobca spoločenských hier Piatnik upozorňuje na tento problém a prostredníctvom svojich kartových a logických hier vyzýva k tréningu dôležitého ľudského orgánu, od ktorého závisí celková kvalita života v neskoršom veku.

Viac...
FW13image4
FJÄLLRÄVEN - Top produkty kolekcie Jeseň/ Zima 2015/2016 17.08.2015

Značka Fjällräven je hrdá na to, že prostredníctvom novej kolekcie funkčných a trvácnych outdoorových produktov môže poskytnúť odpovede na aktuálne témy, ako je eticky obhájiteľná produkcia páperia, či impregnácia bez fluorokarbónov. Aj počas nadchádzajúcej sezóny Jeseň/Zima 2015/2016 predstavuje pre Fjällräven otázka udržateľnosti prvoradú dôležitosť

Viac...
Vyplňte, prosím, všetky polia formulára a my Vás radi skontaktujeme a zodpovieme Vaše otázky.
captcha