5
HIGH COAST 12.02.2015

Nová séria ľahkého, dobre zbaliteľného outdoorového oblečenia pre aktívne leto

Ľahká, moderná a univerzálna – taká je nová rada oblečenia Fjällräven – High Coast, ktorá je navrhnutá špeciálne pre letné outdoorové aktivity. Séria High Coast zahŕňa bundy, nohavice, svetre, šaty a mnoho ďalšieho. Všetky produkty sú ľahké, moderné a rýchloschnúce s jednoduchými dizajnovými prvkami.


Viac...
7
KAIPAK 12.02.2015

Jednoduché a priestranné batohy s odskúšanými a osvedčenými funkciami

Nová letná séria batohov Kaipak sa bude niesť v klasickom duchu značky Fjällräven. Tieto batohy boli navrhnuté s pevným chrbtovým systémom a funkčnými detailmi a sú vyrobené z unikátneho materiálu G-1000 Heavy Duty Eco a sú k dispozícii vo veľkostiach 28, 38 a 58 l.

Viac...
FJRISPOExpeditionDownParkaNo. 1
Fjällräven získal dve ocenenia za svoj jedinečný outdoorový štýl 10.02.2015

Každoročne sa v Mníchove v rámci najväčšieho zimného športového veľtrhu na svete ISPO udeľujú ceny za najlepšie športové vybavenie. ISPO Awards sú ocenenia, ktoré reprezentujú najprogresívnejšie produkty sezóny a povzbudzujú k inováciám v outdoore a športe. Nominácie hodnotí nezávislá odborná porota. Počas veľtrhu ISPO 2015 uspela aj značka Fjällräven, a to získaním hneď dvoch prestížnych ocenení. Obe ceny vyhrali produkty, ktoré v plnej miere zastávajú všetky podstatné hodnoty značky a jej ďalšie smerovanie.

Viac...
PiatnikPokerDrevena sada7999eur
ODLOŽTE SVOJ MOBIL A ZAHRAJTE SA! 05.02.2015

6. február je Svetovým dňom bez mobilu

Svetový deň bez mobilu vznikol z iniciatívy francúzskeho spisovateľa Phila Marsoa, ktorý ako prvý napísal knihu o mobile. V tento deň by si ľudia mali vypnúť mobilné telefóny, aby sa zamysleli nad zmenami života pod vplyvom tohto komunikačného prostriedku s cieľom uvedomenia si skutočných hodnôt života. Prvýkrát sa tento deň oslavoval v roku 2001 a prvé ročníky boli populárne najmä v krajinách ako Kanada, Španielsko, Francúzsko, Belgicko, Švajčiarsko a Fínsko. „Deň bez mobilu je vynikajúcim spôsob ako sa nachvíľu zastaviť a zamyslieť. Pravdou je, že sa menej spolu rozprávame, viac komunikujeme virtuálne a často uprednostňujeme hry na mobilných zariadeniach ako tie reálne,“  hovorí Jana Karásková zo spoločnosti Piatnik Praha, ktorá vyrába napríklad celosvetovo obľúbenú spoločenskú hru Activity

Viac...
Vyplňte, prosím, všetky polia formulára a my Vás radi skontaktujeme a zodpovieme Vaše otázky.
captcha